Πολιτική Covid-19

Κατά την άφιξη τους οι επισκέπτες στο ξενοδοχείο μας για τους επόμενους μήνες, θα παρατηρήσουν ορισμένες αλλαγές – προσθήκες στις λειτουργικές διαδικασίες του ξενοδοχείου οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να ελαχιστοποιήσουν το ρίσκο και να ενισχύσουν την ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων. Τα επιπλέον μέτρα που λαμβάνει το ξενοδοχείο μας, τηρώντας τόσο τα υποχρεωτικά κριτήρια των Υγειονομικών Πρωτοκόλλων της χώρας μας όσο και τις προαιρετικές συστάσεις, περιλαμβάνουν τα κάτωθι: Εκπαίδευση του προσωπικού του ξενοδοχείου
  • Εκπαίδευση όλου του προσωπικού στην τήρηση των νέων COVID-19 Υγειονομικών Πρωτοκόλλων
Μέσα Ατομικής Προστασίας
  • Παροχή μέσων ατομικής προστασίας σε όλο το προσωπικό
  • Αντισηπτικά χεριών είναι διαθέσιμα για τους επισκέπτες και το προσωπικό σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους
  • Πραγματοποιείται τακτική θερμομέτρηση σε όλο το προσωπικό του ξενοδοχείου
Διατήρηση αποστάσεων
  • Κατάλληλες σημάνσεις σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους
  • Ενημερώνουμε σύμφωνα με τα νέα πρωτόκολλα λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων, απαγορεύεται η είσοδος στα δωμάτια του ξενοδοχείου, σε μη διαμένοντες σε αυτά
Διαχείριση ύποπτου κρούσματος Το ξενοδοχείο μας συνεργάζεται με γιατρό ειδικά εκπαιδευμένου στη διαχείριση των κρουσμάτων COVID-19 και έχει εκπονήσει ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης για την διαχείριση πιθανού ύποπτου κρούσματος, με σεβασμό στην προσωπικότητα και ιδιωτικότητα των πελατών μας. Πρωτόκολλα καθαρισμού – απολυμάνσεων Το ξενοδοχείο έχει επιλέξει εγκεκριμένα απολυμαντικά σκευάσματα με ιοκτόνο και βακτηριοκτόνο δράση κατάλληλα για τον SARS- CoV-2. Δωμάτια επισκεπτών
  • Ενισχυμένα προγράμματα καθαρισμού και απολυμάνσεων για τον καθαρισμό των δωματίων επισκεπτών με ιδιαίτερη έμφαση στα σημεία συχνής επαφής
  • Συσκευή UV για την απολύμανση επιφανειών
  • Απομακρύνονται διακοσμητικά αντικείμενα από τα δωμάτια
  • Τα καρότσια της οροφοκομίας απολυμαίνονται στο τέλος κάθε βάρδιας
  • Ο ημερήσιος καθαρισμός καταργείται
  • Κάθε 3η ημέρα θα πραγματοποιείται αλλαγή λινών – πετσετών και το service των δωματίων. Η συχνότητα αυτή δύναται να αλλάξει κατόπιν αιτήματος πελάτη
  • Το περιεχόμενο των μίνι μπαρ έχει αφαιρεθεί και προς το παρόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ως μικρό ψυγείο
  • H διαδικασία του service των δωματίων θα γίνεται μόνο απουσία πελάτη
Κοινόχρηστοι χώροι
  • Αυξημένη συχνότητα καθαρισμού κοινόχρηστων χώρων και επιφανειών και των χώρων εργασίας προσωπικού, με ιδιαίτερη έμφαση στα σημεία συχνής επαφής
  • Συσκευή UV χρησιμοποιείται για την απολύμανση επιφανειών
  • Σύσταση στους επισκέπτες για αποφυγή χρήσης κοινόχρηστων τουαλετών
  • Καθαρισμός και συντήρηση των κλιματιστικών με βάση τις σχετικές Εγκυκλίους
Τμήμα Υποδοχής
  • Check out έως τις 11:00 Check in από τις 15:00
  • Τήρηση αρχείου πελατών με προσωπικά στοιχεία (διεύθυνση, τηλέφωνο, email) για λόγους προστασίας δημόσιας υγείας και ενδεχόμενης ανάγκης ιχνηλάτισης
  • Κατάλληλη σήμανση στο δάπεδο της υποδοχής για τήρηση των αποστάσεων
  • Τα κλειδιά – κάρτες απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση
  • Τα τερματικά POS απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση
  • Επιφάνειες εργασίες και αντικείμενα κοινής χρήσης απολυμαίνονται κατά τη διάρκεια της βάρδιας και σε κάθε αλλαγή βάρδιας
  • Πλήρες medical kit διαθέσιμο στην υποδοχή
  • Ενισχύεται η δυνατότητα χρήσης ανέπαφων συναλλαγών
  • Οι πελάτες ενημερώνονται σχετικά με τις αλλαγές σε παρεχόμενες υπηρεσίες
Προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών
  • Όλοι οι προμηθευτές ακολουθούν ανάλογα Υγειονομικά Πρωτόκολλα
Το ξενοδοχείο μας εφαρμόζει σχέδιο διαχείρισης σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος επισκέπτη ή εργαζομένου με βάση το Υγειονομικό Πρωτόκολλο της χώρας μας. Η διεύθυνση του ξενοδοχείου μας δεσμεύεται για την πλήρη εφαρμογή του ελληνικού υγειονομικού πρωτοκόλλου λειτουργίας των ξενοδοχείων. Σας ευχόμαστε ασφαλή και ευχάριστη διαμονή στο ξενοδοχείο μας.